Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

شخصیت Fall Guys یک هیولای ترسناک است!

آیا کاراکتر بازی Fall Guys واقعاً یک هیولا است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی Fall Guys یک بازی ساده بتل رویال است که توانسته در مدت کوتاهی طرفداران زیادی برای خود جمع کند. به طوری که حتی سازندگان این بازی نیز انتظار چنین استقبالی را نداشتند!

یک هیولای ترسناک!

عوامل بسیار زیادی در محبوبیت بازی Fall Guys وجود داشته‌اند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها طراحی ساده، دلنشین و دوست داشتنی شخصیت بازی بوده است. اما صبر کنید! شخصیتی که شما دوست داشتنی خطاب می‌کنید اصلاً هم دوست داشتنی نیست! شاید با نگاه کردن به ظاهر ساده و مظلوم این کاراکتر‌ها فکر کنید که آن‌ها جزو نا‌ز‌‌ترین شخصیت‌هایی هستند که تا به حال در یک بازی ویدیوئی دیده‌اید. اما اگر اندکی دقت کنید، یک هیولا را درون آن‌ها مشاهده خواهید کرد. اگر باور ندارید یک نگاهی به این تصاویر بیندازید!

(برای دیدن تصاویر در اندازۀ کامل، روی آن‌ها کلیک کنید.)

یک هنرمند بی‌عاطفه!

با دیدن این تصاویر احتمالاً تصور شما از شخصیت بازی Fall Guys به‌کلی نابود شد! این دقیقاً همان چیزی‌است که موریس، هنرمند مفهومی (Concept Artist) ارشد استودیو Mediatonic Games می‌خواست. او درباره هدفش از طراحی آناتومی شخصیت بازی Fall guys گفت:

«بعضی وقت‌ها دوست دارم چیز‌های زیبا را از بین ببرم. از آنجایی که در حال کار روی Fall Guys هستم، دوست داشتم که یک آناتومی فرضی از کاراکتر بازی را با شما به اشتراک بگذارم. این تصاویر نشان دهنده تصاویر رسمی از داخل بدن کاراکتر Fall Guys هستند. ما از همان ابتدا نیز از این موضوع آگاه بودیم اما برای اینکه خریداران بازی را فراری ندهیم، به کاراکتر بازی یک لباس زیبا و دوست داشتنی دادیم!»

بهتر است بدانید که این کاراکتر ترسناک دارای 183 سانتی‌متر قد و دو چشم همیشه خوشحال است! برای اینکه درک بهتری از قد و قامت کاراکتر بازی داشته باشید، تصویر کاراکتر در کنار آناتومی یک انسان معمولی با 183 سانتی‌متر قد گذاشته شده است.

آیا تصور شما هم مثل ما از کاراکتر این بازی خدشه دار شد؟

منبع
CNET

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا